onsdag den 5. september 2012

F my life

Hej søde læsere, først vil jeg lige kort fortælle nogle ting omkring bloggen, så vi lige hurtigt får det på plads.
Benedicte er meget stresset for tiden med hensyn til skolen og lektierne og oven i det skal hendes mor også flytte, og det optager meget af hendes tid. Så lige pt. er det mig der kommer til at lave de fleste indlæg, og så skriver hun lige engang i mellem når hun har tid og overskud til det.




Jeg vil ikke gøre så meget ud af indlægget i dag, da jeg er virkelig træt efter en meget lang dag!
Drengen er fundet på google, men synes, at det var meget sjovt til dette indlæg. Billedet har jeg ingen rettigheder til.
I dag, vil jeg bare fortælle jer om en opdagelse jeg lavede mig tidligere i dag. Jeg ved ikke om I kender den hjemmeside der hedder www.fmylife.com/, hvis I ikke gør, synes jeg helt sikkert, at I skal tjekke den ud. Jeg synes det er sjovt at sidde og læse om, hvorfor andre har et dårligt liv, så får jeg det lidt bedre med mit eget, haha. Det skal dog lige siges, at den er på engelsk.
- Men videre til opdagelsen.. Jeg sad og kiggede de der app's man kan få til både iPhone, iPod osv. Og der var der så en app, som præcis er den hjemmeside, hvilket gør det meget nemmere lige at opdatere sig på de nye historier.
Men som sagt, jeg synes helt klart, at hjemmesiden og app'en er et kig værd.
Nu vil jeg smutte over i min seng og se frem til dagen i morgen.

Kys og kram fra Jamilla, sov godt små mennesker.

1 kommentar:

  1. Hej med jer, tror i får en helt vildt fed blog, da jeres to første indlæg er nice. Er selvfølgelig fast læser, og håber i vil blive det samme på vores blog

    whiteanddarknights.blogspot.com

    SvarSlet